Flyg iFokus

Flyg

Etikett: flygplats
Läst 692 ggr
ElLobo
0

Bästa gratisnöjena på flygplatser avslöjade

Flygplatser är inte kända för att vara en billig plats att vistas på – än mindre att bjuda på nöjen helt gratis. Men det finns några undantag runt om i världen. Reseboksförlaget Frommers har listat flygplatserna där du kan roa dig efter att semesterkassan tagit slut. Ingen svensk flygplats hamnar dock på listan.

Länk: Bästa gratisnöjena på flygplatser avslöjade

Bamse 08
0

Nemen usch!

Inte vill man kolla på bio på flyplatsen heller :P

På flygplatsen ska man checka in, lämna bagage, gå igenom säkerhetskontrolen, vila/ta en fika sen slutligen boarda planet!

Inte har man tid för bio och att sitta och kolla på film?

What doesn't kill you makes you stronger.

ElLobo
0

Om man har! Tidig ankomst, förseningar, dåligt väder, inställda flyg …

Wand
0

Har varit utomlands två gånger i mitt liv, och kan ju säga som så att varenda gång har vi fått sova på flygplatsen, väntat på förseningar och så har tågen haft dåliga anslutningar till avgångarna etc. Lite film har man alltid tid för! Framförallt när man är 6 respektive 9 år gammal och inte har riktigt ro i kroppen när något spännande ska hända…

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Bamse 08
0

Okej, jag antar att jag bara har haft tur med flygen då :P

What doesn't kill you makes you stronger.

ElLobo
1

Skönt när någon har tur så att allt klaffar och man slipper väntan och förseningar! Glad

medde
0

Tycker det är bra att det finns, har råkat ut för kärra som gått sönder och blev kvar på en flyplats i flera dygn. Vilket var inte alla en höjdare. Okey nu var den här flygplatsen nog inte av dom bästa. Det enda man såg var millitärer som höll ett vakande öga på oss som blev "kvar" på flyplatsen, då hade jag önskat mig både bio och annat kul.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥